{ The Balm- Nude Dude }


Tenkte at det hadde vært fint å starte bloggen med å fortelle litt om en av mine favoritter som jeg har brukt nå veldig lenge uten å gå lei av. Denne paletten gir meg alt jeg trenger. Kvaliteten er bare helt supert - fargene er vakre og holder seg fint ut hele dagen uten å smuldre, falme eller tørke helt ut. 

Nude Dude (nesten bokstavelig talt) kan godt brukes som dagsminke og kveldsminke for en mer definert og mørkere look. Fargen Fierce (den mørkeste i paletten) har jeg brukt veldig lite, men resten er helt fantastisk -enten alene eller blandet sammen. Øyenskygge-paletten koster rundt 400 kr, og her får du virkelig det du betaler for. 

Paletten inneholder 12 farger og jeg bruker disse stort sett hverdag; Faithful og Fit er mine to-go farger når jeg skal på jobb og vil se naturlig ut med litt ekstra glød. Kosten er ikke like god da den er for vanskelig å blende med. The Balm Nude Dude får du hos Blivakker.no med gratis frakt og laveste pris (akkurat nå er den på tilbud for kun 249,-).

 Kvalitet: lett å påføre og blende, fargene er godt pigmentert, holder lenge.
 Design: en ganske så søt og stilig retro-inspirert innpakning. Fin som en gave.
 Pris: 300-400kr. Litt dyrt, men holder det den lover. 
 Total vurdering: 4 ut av 5. Denne ville jeg ha kjøpt igjen. 

No comments:

Post a Comment

Instagram Feed